Czater.pl – narzędzie do komunikacji

Dziś chcę Ci przedstawić jedno z narzędzi, które wesprze Cię w codziennej komunikacji z klientem, a mianowicie live chat, o jego wadach i zaletach pisałam w artykule Live czat – bądź jeszcze bliżej klienta, tym razem jednak chcę Ci pokazać jedno z kilku prostych rozwiązań, dostępnych na rynku.

Chater jest aplikacją stosunkowo tanią, więc jeśli potrzebujesz niedrogiego rozwiązania dla swojej firmy lub narzędzia, które nie będzie skomplikowane, bo nie czujesz się mocna/-y technicznie, możesz ze spokojną głową wdrażać czater na swoją stronę. Jeśli chodzi o techniczne umiejętności, poradzisz sobie spokojnie bez nich.

Koszt użytkowania narzędzia możesz zweryfikować na bieżąco na stronie czater.pl. Jeśli Twoja firma jest niewielka i niewymagająca, Twój miesięczny koszt może wynosić równie dobrze 0 zł za każdy miesiąc.

W menu aplikacji znajdziesz kilkanaście zakładek, które opisują swoje docelowe zastosowanie, jak chociażby czaty, rozmowy telefoniczne, wiadomości off-line, ale również ustawienia pozwalające na dopasowanie zdjęcia konsultanta, wybranie odpowiedniej kolorystyki ikony czata oraz ustawienie wiadomości powitalnej. Z dodatkowych opcji dostępne są także ankiety, statystyki oraz informacje o programie partnerskim.

W momencie, gdy klient napisze do Ciebie wiadomość, dostaniesz powiadomienie w zakładce czaty i tam też wyświetli się informacja, również w tym samym miejscu możesz swojemu odbiorcy odpowiedzieć. W zakładce wiadomości offline odnajdziesz pozostawione wiadomości od klientów, gdy nie mogli zastać Cię na stronie w trybie online. Rozmowy telefoniczne, to zrealizowane połączenia, jednak tutaj jedna uwaga, w wersji darmowej możesz mieć tę opcję ograniczoną. Zakładka klienci on-line pokazuje ile osób jest w danym momencie na żywo, przy każdym z nich znajdziesz przycisk ‘porozmawiaj’, który pozwoli Ci zaczepić klienta nim ten odezwie się pierwszy do Ciebie.

Zachęcam Cię przede wszystkim do zainstalowania i przejrzenia czata samodzielnie choćby po to, aby zweryfikować możliwości funkcjonowania aplikacji oraz sprawdzić, czy zawarte funkcjonalności Ci odpowiadają, czy może potrzebujesz jednak czegoś więcej, a może potrzebujesz zupełnie innego rozwiązania.

Jeszcze w odniesieniu do samego wdrożenia aplikacji Czater.pl, chociaż dotyczy to także innych dostępnych komunikatorów, jeśli posiadasz zainstalowany Google Tag Manager na swojej witrynie wystarczy, że wykorzystasz go do wklejenia kodu czata na stronę, jeśli jednak nie masz Tag Managera, kod czata trzeba będzie wkleić bezpośrednio w kod strony. Na witrynie dostawcy oprogramowania znajdziesz instrukcję, jak to zrobić, nie jest to jednak w żaden sposób skomplikowane.

Czater.pl to jedno z proponowanych prostych rozwiązań, które możesz wykorzystać do komunikacji z klientem, ale oczywiście nie jest to jedyne narzędzie dostępne na rynku, wkrótce przedstawię Ci jeszcze inne rozwiązania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Previous post Zdjęcia produktów – kosmetyki